Jueves, Abril 11, 2019 - 18:00

March the 15th 2019

Branch: C

English Teacher: Ruberth Barrios

This conversation club is created as an academic strategy to encourage students to speak in English and so that they improve their communicative skills.

24 ninth-semester learners from the accounting programs attended this session. They discussed the advantages and disadvantages of the motorcycles as a mean of transportation in the city of Cartagena.

Students were very enthusiastic with the exercise and they did a great reflection about how “mototaxis” affect and benefit people´s life.

Marzo 15 de 2019

Sede: C

Docente de Inglés: Ruberth Salas

Este club de conversación se crea como una estrategia académica para alentar a los estudiantes a hablar en Inglés y así mejorar sus habilidades comunicativas.

24 estudiantes de noveno semestre de los programas contables asistieron a esta sesión. Discutieron las ventajas y desventajas de las motocicletas como medio de transporte en la ciudad de Cartagena.

Los estudiantes se mostraron muy entusiastas con el ejercicio e hicieron una gran reflexión sobre cómo la mototaxis afectan y benefician la vida de las personas.