Reinforcing Values

Jueves, Abril 11, 2019 - 18:15

Honesty

This activity´s main purpose is to promote the institutional values using the English Language.

Students in this activity highlighted the importance of using the fundamental value of HONESTY in each area of ​​our lives.

They also invited participants to answer questions related to honesty and they did several dynamics previously organized with the support of their English teacher Marcela Mantilla.

El objetivo principal de esta actividad es promover los valores institucionales utilizando el idioma inglés.

Los estudiantes en esta actividad destacaron la importancia de usar el valor fundamental de la HONESTIDAD en cada área de nuestras vidas.

También invitaron a los participantes a responder preguntas relacionadas con la honestidad e hicieron varias dinámicas previamente organizadas con el apoyo de su maestra de inglés Marcela Mantilla.