Saber Pro - Preparation English Competence

March the 27th 2019

Branch: C

English Teacher: Tatiana Tatis

Tenth-semester students from the Psychology Program received an intensive training workshop regarding the Saber Pro Test.

The English teacher Tatiana Tatis developed several academic strategies to have learners familiarize with the test and its different types of question in the English Competence part.

This activity involved pair work, team work, home practice, and extra practice using ICT tools.

Taller Saber Pro

Marzo 27 de 2019

Sede: C

Docente de Inglés: Tatiana Tatis

Los estudiantes de décimo semestre del Programa de Psicología recibieron un taller intensivo de capacitación sobre la prueba Sabre Pro.

La profesora de inglés Tatiana Tatis desarrolló varias estrategias académicas para que los alumnos se familiarizaran con el examen y sus diferentes tipos de preguntas en la parte de la competencia en inglés.

Esta actividad involucró trabajo en parejas, trabajo en grupos, práctica en casa y práctica adicional utilizando herramientas tecnológicas.